Privește litigiul deschis în instanță de către Traian Rece prin atacarea cărților funciare de pe un segment al drumului Peco Tulcea- Chilia, proiect avansat de Consiliul Județean, cu fonduri europene, pentru reabilitarea acestui drum. Toată presa a relatat, la vremea respectivă, cu lux de amănunte despre ultimele zvâcniri ale fostului concesionar Traian Rece, notificat prin toate mijloacele să părăsească incinta, odată cu expirarea contractelor. Unele procese intentate de Rece au blocat, practic, reabilitarea drumului Tulcea- Chilia. Ce spunea președintele CJ, Horia Teodorescu, într-o ședință cu consilierii județeni: “Au fost atacate inclusiv cărțile funciare de pe str. Viticulturii,atât de departe a ajuns boala. Drumul care ar urma să fie reabilitat are 82 km, dar aproximativ 13 km se suprapun cu suprafețe aflate în litigiu, așa că este atacat tot drumul”. Or, Rece spune că pe traseul așa-zisului drum județean 222N (Tulcea-Ceatalchioi-Pardina-Chilia Veche) se găsește un dig de graniță, lung de mai mulți km, aflat în proprietatea SC Agrodelta Sireasa. Prin urmare, Consiliul Județean riscă să piardă circa 45 milioane de euro, fonduri europene pentru reabilitarea acestui drum, din cauza litigiilor. Practic, fostul concesionar Rece încearcă să blocheze, fără nicio logică, un proiect de reabilitare a acestui drum dar și segmentul de drum strada Bacului-Viticulturii-Orizontului, parte în proiect. Din nou Horia Teodorescu: “Au fost atacate inclusiv cărțile funciare de pe str. Viticulturii, atât de departe a ajuns boala. Drumul care ar urma să fie reabilitat are 82 km, dar 13 km se suprapun cu suprafețe aflate în litigiu, astfel că este atacat tot drumul”.
La ședința de Consiliu Județean din 31 ianuarie, președintele Horia Teodorescu a spus că “am câștigat un proces pe una din cărțile funciare atacate de Traian Rece, într-o primă instanță. Poate reușim ca în câteva luni să rezolvăm favorabil în instanță cu aceste cărți funciare, pentru că altfel, dacă nu scăpăm de aceste sarcini pe cărțile funciare, investiția nu poate primi finanțare”.
N.A.
+ There are no comments
Add yours