Turismul din județul Tulcea – Delta Dunării se îndreaptă spre o dezvoltare durabilă. În primele 6 luni ale anului 2019, județul Tulcea – Delta Dunării continuă să fie în preferințele turiștilor români și străini, cu un numar de 55.620 vizitatori, menținându-se pe același trend din anul 2018.
Turism responsabil, lent, de vizitare: AMDTDD a contribuit activ la dezvoltarea și promovarea destinației turistice Delta Dunării și a județului Tulcea, urmărind în mod prioritar, crearea și promovarea unui produs turistic integrat, bazat pe elemente de multiculturalitate, tradiții, meșteșuguri, gastronomie locală și biodiversitate, și implicit consolidarea platformei de parteneriat public – privat. Unul dintre principalele obiective ale Asociației de Management al Destinației Turistice Delta Dunării constă în dezvoltarea și promovarea unui turism responsabil, turism lent, de vizitare, practicat de turiști educați, care știu pentru ce aleg Delta Dunării. Destinația turistică reprezentată de județul Tulcea, vine în completarea armonioasă a frumuseții și unicității Deltei Dunării, la care se adaugă drumul cetăților antice si medievale, drumul vinului dobrogean, precum și triunghiul mânăstirilor, ce oferă o experiență inedită oricărui turist care vizitează județul Tulcea.
Unele lipsuri: lipsa unor standarde clare de cazare și alimentație, lipsa predictibilității, numărul redus al ghizilor de turism autorizați, cazarea și transportul la negru, neachitarea taxei de acces în Rezervația Biosferei Delta Dunării. AMDTDD a continuat și în prima parte a anului 2019 acțiunile de promovare, prezentând destinația turistică Delta Dunării și județul Tulcea la Târgul de Turism al României, la Târgul de Turism ITB Berlin și la Fishing & Hunting Expo 2019, urmând ca în a doua parte a anului să fie prezentă la Târgurile de turism de la Londra și Barcelona.
Comunicat AMDTDD
+ There are no comments
Add yours