Începând din data de 16 ianuarie, sediul Primăriei municipiului Tulcea, din strada Păcii nr. 20, va intra într-un amplu proces de modernizare. Pe perioada lucrărilor activitatea instituției va fi relocată în imediata apropiere, în clădirea hotelului ,,Europolis”.

Procesul de relocare va avea loc la finalul acestei săptămâni și va implica mutarea echipamentelor de comunicații, servere, tehnică IT etc. Prin urmare, unele activități din cadrul instituției vor fi afectate.

Astfel, următoarele servicii își suspendă temporar programul cu publicul:

– Registratura Generală – Joi si Vineri (12,13.01)
– Registratura Urbanism – Miercuri, Joi si Vineri (11,12,13.01)

Rămân disponibile serviciile online ale Primăriei (tulcea.cityon.ro), care vor funcționa în parametri normali. Functionarea aplicației Tulcea City Report va fi afectată vineri, 13.01.

Începând de luni, 16 ianuarie, Registratura va funcționa la parterul clădirii hotel ,,Europolis”.

Detalii privind „MODERNIZAREA SEDIULUI PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI TULCEA” COD SMIS 131543 – HCL nr. 355/21.12.2022 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici la faza proiectului tehnic: https://bit.ly/3GuEKga
Durata de realizare a investiției este de 12 luni.

Primăria Tulcea

+ There are no comments

Add yours